Odpowiedź forum utworzona
-
AutorOdpowiedzi
-
2 czerwca 2018 o 07:20 #54404GinewraUczestnik
Dziękuję bardzo @Fiolek – teraz link zadziałał, instrukcja jest zaczepista (w końcu jest zrozumiała, a o to chodzi przede wszystkim 😀 ), a i Simka znalazła się w Galerii i wygląda na to, że wszystko działa 🙂 Dziewczyna mi się podoba (pieprzyka jej tylko brakuje, ale to już sobie poradzę, żeby był i po odpowiedniej stronie) i zauważyłam, że ma cechy z mojego profilu 😀 Jak tylko przerobię ją na awatar i będzie możliwość wgrania, to się pojawi na DotSim 😀
Dziękuję jeszcze raz!
1 czerwca 2018 o 23:04 #54363GinewraUczestnik1 czerwca 2018 o 22:06 #54335GinewraUczestnikJeżeli chodzi ci o stworzenie Sima pod awatar, to mogę spróbować na gotowym zdjęciu zmienić kolor majtkowy na kolor włosów twojej postaci z awka 🙂
1 czerwca 2018 o 21:05 #54271GinewraUczestnikWidzę, że fani Simsów to głównie zimoluby 😀 Też się do nich zaliczam!
A w grze to trudno mi powiedzieć… Na pewno zmniejszałam wiosnę do minimum (3 dni), za to lato miałam długie i zimę. Jesień była krótsza od tych dwóch, ale dłuższa od wiosny. Ale z drugiej strony lubiłam grać na Rajskiej Wyspie i tam w ogóle wyłączałam zimę, a i tak się denerwowałam, że między jesienią, a wiosną zdarzają się przymrozki i śnieg 😀
Ale czemu z jakiś powodów lubiłam bardziej, czy mniej jakąś porę roku, to w zasadzie nie wiem… Tak po prostu zmniejszałam wiosnę do niezbędnego minimum. Na pewno denerwowały mnie częste zmiany i starałam się jak najbardziej rok wydłużyć, stąd może to lato i ta zima taka długa.
1 czerwca 2018 o 20:30 #54251GinewraUczestnikMam pytanie co do avatarów – na początku było, że ma nawiązywać do TS4, teraz jest napisane, że to koniecznie musi być Sim. Jak to w końcu jest?
Poza tym wydaje mi się trochę nie fair wymuszać na Orzeszku, czy Babeczce (która nie odeszła), by zmieniały swoje awatary na Simy, kiedy mocno już kojarzą się z odpowiednimi przedmiotami.
30 maja 2018 o 07:29 #53819GinewraUczestnik@Pixeel – to by było fajne, tylko sezonowe. Ja osobiście nie chciałabym w środku lata widzieć awatary w czapkach Mikołaja. A na pewno zdarzą się osoby, którym albo nie będzie się chciało avka zmieniać, albo pobędą tu przez chwilę. Byłoby to ok, gdyby dałoby się zrobić tak, że Simowie na avatarach będą się powtarzać i jak wybierasz Sima z paczki sezonowej, to wraz z sezonem będzie się on zmieniał (a raczej jego ubranie), albo wracał do wyglądu „podstawowego” w sytuacji, kiedy jakaś pora roku nie zostanie na czas dołączona. Za to fajne byłoby ograniczenie zdobycia tych sezonowych medali (i trofeów) w określonym czasie. Czekać rok, żeby w końcu kupić sobie hallowenowe trofeum? Ostatnie, które w kolekcji ci brakuje? Jak dla mnie super! 😀
Z tego co widzę po forum (i komentarzach) to chyba syrena (i czarownica) jest wyglądaną postacią nadnaturalną. Tylko z avatarami trzeba by pokombinować, żeby nie przypominały zwykłych Simów, a poza tym „podwodne tła”, „podwodna kolekcja trofeów” i wyzwania, w których można zdobyć „podwodne medale”.
Do tego wszystkiego dodać avatary z robotami – no bo Sługus, Simbot itd.. A taka wersja odróżniałaby się od wampirzej i syreniej, bo byłaby „techniczna” i „zero-jedynkowa” 🙂
Można też by pójść w jakąś grę – kojarzę, że mamy tu trochę fanów z Life Is Strange – w avatarach podobizny głównych bohaterów, tła nawiązujące do tej gry, wśród trofeów podobizna wieloryba… Jeśli jednak korzystanie z grafik (nawet takich tylko nawiązujących stylem, ale nie kradzionych) innych gier byłoby nie w porządku, to może chociaż te gry, które z Simsami współpracują? Chyba dostaliśmy w aktualizacji ciuszek z FF, a do FF był dodany strój lamy. Tacy się może mniej pogniewają niż LiS? Zawsze też zostają inne gry EA, a część męska forum może zechcieć mieć avek z ulubionym sportowcem, albo tło w piłki 🙂
Wiem, że inne gry nie wpisują się w serię TS (choć z tym FF można się kłócić, że jednak tak 😛 ), ale takie nawiązanie do innych naszych, ulubionych gier byłoby super 🙂 A na upartego będę wymyślać nawiązania – np. Fifa nawiązuje, bo w TS3 była bramka, była piłka, można się było poczuć jak Lewandowski, jeśli tylko bujną wyobraźnię mamy 😀
29 maja 2018 o 15:27 #53774GinewraUczestnik@Hiruko – niestety te ze ścian nie zalicza. Sprawdziłam, jak dzieciak się przenosił do nowej rodziny i mu zapakowałam takie rybki – miałam nadzieję, że gra je zaliczy po przeprowadzce, ale nie.
Co do kryształów to wydaje mi się, że tylko te z dodatków wymagają specjalnego szukania (np. z Witaj w Pracy trzeba szukać na Sixam, albo za pomocą rakiety), a te bez znaczka będą do znalezienia w każdym mieście. Tyle tylko, że losowo – nawet jakbyś chciała wymienić się na metale podczas pchlego targu, to nie masz pewności co dostaniesz. O ile z rybkami, żabami i owadami rzeczywiście trzeba było się namęczyć (albo rozrysować sobie krzyżówki do rozmnażania), tak metale i kryształy „same” mi się uzupełniały. Podobnie jak MySims.
28 maja 2018 o 20:15 #53701GinewraUczestnikPrzy Trójce nie była Jedynka za darmo rozdawana, może więc tylko parzyste będą rozdawać 😉
27 maja 2018 o 10:44 #53453GinewraUczestnikNie jest to moja pierwsza aspiracja (pierwszą zazwyczaj jest „coś z wiedzy”), ale zawsze dochodzi do tego, że wybieram „bajecznie bogaty”, żeby mieć samozarabiające się zyski z inwestycji 🙂
25 maja 2018 o 09:32 #53161GinewraUczestnikJa się obawiam, że skoro tyle napakowali do tego dodatku, to to wszystko będzie baaardzo płytkie – np. że ze pszczołami będzie można pracować tylko jesienią i tylko opcją „zbierz miód”, a miód się do niczego nie przyda, albo z karierą florysty – bukiety nie będą zindywidualizowane (żeby było widać, jakie kwiaty użyto do wytworzenia), tylko np. 3 rodzaje (super, średni, kiepski), a „jeżdżenie po mieście i sprzedaż” będzie wyglądała tak, że Sim wychodzi poza mapę i znika na parę godzin. Oczywiście mam nadzieję, że to się tak nie skończy, no ale… nie chcę też się nastawiać na Bóg wie co, bo w końcu mamy do czynienia z EA, a ten potrafił stworzyć dodatek TYLKO z dwoma zwierzakami, a i tak go nie dopracować.
25 maja 2018 o 08:11 #53160GinewraUczestnikZ tym tworzeniem przystojniaka byłby jeden problem – jak „powiesz” grze, jaki typ urody to „przystojny”, a jaki nie? Musieliby zrobić coś w rodzajów szablonów, a wtedy mogłoby się skończyć na „o… przystojny ten twój Sim, czyżby z festiwalu miłości? Bo wygląda podobnie jak małżonek mojej Simki.”
Ja na ten festiwal chodzę albo małżeństwem/parą, albo jak zaprasza Sim, z którym chciałabym związać moją postać. Próbowałam kilka razy, jak Ty, znaleźć na festiwalu „miłość życia”, ale najczęściej pojawiali się tam panowie bez żon (w sensie że żonaci, ale bez nadzoru 😀 ). Raz się tam wybrałam, żeby „wziąć ślub pod wpływem chwili” – brakuje mi, żeby ta możliwość była dostępna dla niezaręczonych Simów, ale o wysokich paskach znajomości. W mojej historii wyglądało to tak, że dwie siostry kochały się w jednym Simie – jedna leciała na jego kasę, a druga na charakter. Facet spotykał się najpierw z tą pierwszą, wyglądało na to, że go nawet całkiem usidliła, a potem zaprzyjaźnił się z drugą sióstr, a na festiwalu miłości Sim przejrzał na oczy i stwierdził, że jego drugą połówką jest ta druga „mniej ładna, ale mądrzejsza” siostra. Stąd też i „nieplanowany” ślub. Więc historie pod ten festiwal można tworzyć, ale technicznie to rzeczywiście kuleje.
Fajnie by było, gdyby na tym festiwalu swatali się Simowie z okolicy – niekoniecznie randomowi, ale ci, którzy w mieście mieszkają, albo są w skrzyni rodzin (wtedy samemu można samotnych przystojniaków dodać do świata i czekać, aż się pojawią w mieście i na festiwalu). Wtedy guru mógłby mieć opcję „zeswataj z kimś” lub „opowiedz mi o wolnych ciachach z okolicy” (wtedy mógłby podać imię i nazwisko delikwentów, oraz np. jedną ich cechę oraz numer telefonu do nich – żeby dało się skontaktować, zamiast szukać wiatru w polu) i lepiej by się sprawdzał jako guru miłości 😀
W sumie, na upartego, skoro można tworzyć sobie w CASie randomów z Galerii, Maxis mogłoby sobie stworzyć system oznaczania samotnych, a pięknych Simów (skoro dodają polubienia, to kliknąć przy tym w ukrytą opcję „ładny Sim” nie stanowiłoby problemu). Wtedy na festiwalu mogliby się takowi, żywcem wzięci z Galerii, pojawiać. Tylko wtedy tracimy informacje o autorze, a jak publikujemy swoją rozgrywkę, ktoś mógłby się oburzyć „ściągnąłeś mojego Sima i nie wspomniałeś o tym!”, choć ściągnięty przez gracza by nie był, tylko zassany przez grę na potrzeby festiwalu.
Ściana tekstu napisana, spełniłam więc swój dzisiejszy obowiązek ^^
24 maja 2018 o 10:40 #52966GinewraUczestnik@Hiruko – kojarzę książkę, gdzie humanoidy pochodziły od owadów. Pamiętam tylko opis tej książki, do środka nie zajrzałam, więc nie wiem, czym się ci „ludzie” charakteryzowali, ale jakby zrobili takie „syreny” jak kapitan-ośmiornica (K. Barbossa) z Piratów z Karaibów, to czemu by nie? 😀 Byle tylko zachowali system „jestem normalny” <-> „jestem sobą”. Więc dopiero jak się taki „syren” zanurzy, to mu widać macki 😀
23 maja 2018 o 07:43 #52823GinewraUczestnikSą jeszcze poprawione światy podstawowych miast – polegało to głównie na innym rozmieszczeniu „plam”, gdzie Sim może chodzić i gdzie kamera sięgać. Wystarczy podmienić pliki miast na te poprawione.
21 maja 2018 o 23:03 #5273420 maja 2018 o 23:41 #52630GinewraUczestnikDuchy powinny pojawiać się przy swoich nagrobkach – jeśli je przeniosłeś na parcelę publiczną, to nie pojawią ci się koło domu. Jeśli masz je koło domu, co jakiś czas będą sami wychodzić, czasem bardzo tłumnie, jeśli masz kilka nagrobków, lub urn.
Jeżeli pies zmarł w pomieszczeniu, to została po nim urna, jeśli na zewnątrz – nagrobek. Może się jednak zdarzyć, że gra nie znalazła miejsca na nagrobek/urnę w miejscu śmierci pupila i go przeniosła hen dalej. Więc nawet jak ci pies zmarł w pomieszczeniu, może w ogrodzie stać jego nagrobek – i vice versa.
-
AutorOdpowiedzi